Nonie Aznida : Gadis Berkaca Mata: Ucapan Buat Roomate ku (Rindu)

Sunday, October 11, 2015

Ucapan Buat Roomate ku (Rindu)

Assalamuaikum and hye uolls
Blog nie memang berhabuk sampai aku taktau nak update apa. Idea nak ubah memang tak sampai dalam diriku. Kini tiba masanya aku update story tentang apa yang ku lalui semasa berada di UITMJ.
Ucapan buat roomate ku khas untuk diorang sebab lebih dekat and lebih memahami perangai saya. Hehe.

Masa mula2 sampai sana, bila dapat tau kena duduk kolej Zamrud. Dalam hati cakap, okay dekat je. Sekali dapat kunci 221D. Fuhh, nampak hutan. Kena naik turun tangga pulak tuh. Haha. Dah la masa 7Jun masa tuh cuti sekolah, kena pisah dengan kawan2 adela. Memang masa tuh, tengah sedih. Bawak barang macam nak pindah rumah. Apa nak buat, hati dah suka nak masuk Universiti kan. Haha. Aku datang dengan pakai baju kurung warna coklat. Sampai bilik tuh, memang terpinga-pinga. Maklumlah first time.

Dah nama nya roomate mesti ade dengan kita selama 24jam. Dari pagi sampai malam.

Assalamuaikum and salam semua. First of all, Nonie nak minta maaf jika ada tersinggung perasaan terutama Kak Naqiah, Kak Farah, Kak Adik and Ieka. Thanks sebab terima perangai Nonie selama berada di bilik itu. Maaf jika Nonie ada buat silap secara sengaja or tidak sengaja. Thanks kak Naqiah belanja, masakan and teman masa kita tinggal berdua untuk Nonie. Masa tuh memang ada mimpi kena kacau dekat bilik. Takut sangat masa tuh. Thanks kak Farah sebab bagi Nonie pinjam sudu kecik berbulan2 and bagi makanan. Thanks kak Adik bawak Nonie jalan2, belajar cara nak berjual di bilik ke bilik and bagi Nonie rasa makanan yang kak beli. Thanks ieka sebab teman aku and ajak aku join dengan member2 kau. Maaf ieka jika aku ajar Maths buat kau tak faham dengan cara aku. Nonie doakan akak2 dapat graduate dengan sempurna and doakan kejayaan Nonie and Ieka dengan cemerlang. Benda yang kurang baik hanya kita yang tahu. Cerita yang lama itu biarlah berlalu. Hanya kita berlima yang tahu. Jangan sampai orang lain yang tahu. Korang yang suka sakat, perli and macam2 lagi terutama rahsia Nonie. Akhir kata, maaf Nonie takdapat Nonie buat setiap sorang, satu entry sebab taktau nak cerita yang mana. Blog nie tidak boleh cerita lebih mendalam nanti ramai yang baca. Sekian, ikhlas untuk semua. Love you





Kenangan bersama roomate selepas exam


Akak2 roomate.


Itu saja yang mampu Nonie buat. Jika ada salah dan silap dalam entry ini, Nonie minta maaf jika Nonie menaip sikit je. Banyak yang ingin diluahkan, tapi kenalah tapis2. Takboleh cerita semua. Hehe. Ada masa, kita pasti bertemu. Insya Allah.




Teruskan membaca post saya

4 comments:

Unknown said...

Mcm lain mcm je...

Unknown said...

Dulu roomate awak panggil awak tot kn ? Kenape eak ? Pastu saya ade nampak awak lari mase jual hotdog . Buat lah entri pasal tu . Btw, best sangat blog awak. Kipidap.xoxo

Unknown said...

Ni kak adek

Unknown said...

Ni kak adek