Nonie Aznida : Gadis Berkaca Mata: Spirit For Team Malaysia

Tuesday, November 22, 2011

Spirit For Team Malaysia

Salam guys n hyee readers..
Nonie nk letak kata2 semangat peminat sukan tempatan kita.. Semua nye dari Facebook.. Sambungan dari Entry SINI
M - Menang sudah akhirnya.
A - Angkuh Garuda di baham Harimau Muda.
L - Lagak Harimau menyimpan kuku
A - Adakalanya tercakar juga.
Y - Yang Kuasa penentu segala.
S - Suratan takdir sudah tertulis.
I - Indonesia tewas sekali lagi.
A - Aku bangga menjadi anak MALAYSIA ♥
♥ MALAYSIA ♥

Harimau : Garuda kau ok tak?
Garuda : Aku punyer sayap dah patah.
Harimau : Biler sayap ko patah?
... Garuda : Hari Isnin.8 setengah malam kat tv3.
Harimau : Kenape patah?
... Garuda : Bapak kau la sepak penalty sampai terkene sayap aku ni.Name bapak kau Baddrol Bakhtiar kan?
Harimau : A'ah..Power kan bapak aku.
Garuda : Humm...ye laa...bapak kau memang power.. huhu ='(
Harimau : Habis la kau..balik je INDONESIA aku jamin kau pasti dipanggang..haha
Garuda : Habis la aku..~~ -.-''
Bagi rakyat Kelantan ---> Khairul Fahmi Heronya...
Bagi rakyat Selangor ---> Asrarudin Putra Heronya...
Bagi rakyat Kedah ----> Baddrol Bakhtiar Heronya...
Bagi rakyat Terengganu ---> Muslim Ahmad Heronya...
Bagi rakyat Johor ---> Fadhli Shas Heronya...
Bagi rakyat Kuala Lumpur ---> Nazmi Faiz Heronya...

Bagi Rakyat Malaysia ---> Skuad Harimau Muda KEBANGGAANNYA..!!!

Teruskan membaca post saya

No comments: