Nonie Aznida : Gadis Berkaca Mata: ~The Heart Story~

Monday, July 18, 2011

~The Heart Story~

Assalamuaikum n hyee my followers..
First time Nonie bercerita dlm keadaan x sihat iaitu demam.Nonie demam disebabkn sakit telinga.Sakit sesangat...
Ini Nonie diselubungi selimut yg terlantar di atas katil...

Now,Nonie nk cite kn tentang kisah hati(heart story)..Mengenai story nie Nonie mmg rindu ngn peristiwa lama...Nonie terfikir"nape setiap peristiwa yg aku lalui x mcm dulu?"
(Time nie la nk bermadah sedih semasa sakit) :'(

kdg aku x bleh terima kenyataan bila peristiwa yg aku alami sekarang..ade sad,happy,hate,disappointe​d other.. aku nk some1 tau perasaan yg ku pendam selama nie..and I hope one day,some1 tau ape yg berlaku pd diriku selama nie...

Masa kecik until darjah 6,peristiwa yg best sgt..Yg Nonie xdpt lupakn ialah masa darjah 6 mmg best..Bila form 1 until now ia dh berubah...Nk di katakn Nonie hav many fans(erm..maybe)Ada berape yg some1 prnh luahkn perasaan Nonie but mmg x boleh..Susah nk terima.
Bila Nonie luahkn perasaan kt some1 but dh berpunya(fhm2 je la...)

Nonie xnk dikecewakn lg mcm tahun lepas..Disebabkn berterus terang hbungan Nonie n dy as a friend berakhir begitu saja..Nonie xnk benda nie berlaku lg..Dh serik!! Nonie selalu bertanya"why I can't accept the fact??why?"Kesedihan yg melanda :'(

Peristiwa sekarang,Nonie mmg de suka some1..and nonie tkut kejadian yg lpas berulang lg..but some1 faham tentang perasaan Nonie but Nonie sedih sgt :'(
Dy x buat mcm bdak 2...(Agk2 dy baca status aku cmner reaksi dy)

That's all 4 now..






OhwellWhateverNevermind:Cmner reaksi dia bila baca entry nie..I hope,dy akn faham..


Teruskan membaca post saya

No comments: