Nonie Aznida : Gadis Berkaca Mata: Hari Anugerah Kecemerlangan...

Thursday, March 31, 2011

Hari Anugerah Kecemerlangan...

Hye Guys...
Hari nie(Khamis,31.3.2011) ade Majlis Mesyuarat Agong PIBG n Hari Anugerah Kecemerlangan Pendidikan 2010...Hari nie juga hari last pada bulan March 2011....Banyak kenangan yg aku tempuhi pada bulan nie..Ada suka n duka yg berlaku terhadap aku...Now,kita tukar new topic about Hari Anugerah...

Hari Anugerah,aku mendapat mata pelajaran terbaik iaitu Pendidikan Islam mse form 1...Baru first ambik anugerah kt Semeka..Hari nie x gementar sgt cause dh buat rehearsal....But smlm mmg nervous n berdebar cause someone nie...

Td aku bawak camera...But I very disappointed with my friend cause die leka sngt... :(
Aku hanya dapat take the pic with my gift only...Itu pun aku nk letak kt blog...(mcm nk menunjuk je..hehe)

Sijil n buku.....

That's all for now...


Teruskan membaca post saya

No comments: